суббота, 10 октября 2009 г.

Õpileping

1. Eesmärgid:
Selle aine eesmärk on tutvuda e-õppe kursuse läbiviimisega ja proovida rakkendada oma teadmised. Viia läbi ühe tundi või anta kodust ülesannet kasutades e-õppe võimalused.

2. Strateegiad/tegevused:
Tunnis annan õpilastele ülesanne igaüks pedab vastama küsimusele, ja vastustest saab luua uut materjalli.

3. Vahendid/ressursid:
Hetkel planeerin kasutada joomla kommenteerimis või sisse ehitatut kasutaja moodulit.

4. Hindamine:
Kui tund on läbiviidut ja ma saan tagasisideks vastused.

1 комментарий:

  1. Tere,
    Õpilepingu põhimõte seisneb selles, et ma mõtlen läbi enne mingi tegevuse alustamist, et mida ma selle tegevusega püüan saavutada, mis on mu isiklik eesmärk, kuidas ma seda eesmärki püüan saavutada (milliseid strateegiaid ja vahendeid kasutan) ja lõpuks, kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgini jõudnud...Antud hetkel ei tule need komponendid väga hästi välja.
    Ma saan aru, et sul on plaanis läbi viia mingi tegeuvs õpilastega (kui sinu kodutöö teema)...seega peaksid vast mõtlema, mis on sinu eesmärk sellise kodutöö loomisel, kuidas sa oma kodutööd kavatsed tegema hakata jne.
    Tervitades,
    Terje

    ОтветитьУдалить