пятница, 16 октября 2009 г.

Tunni läbiviimine blogi abil.

Tuleks viia läbi auto tehnilise loengu.
Vahendiks on valitud blogi kommenteerimis võimalus, kuna kommenterimine ei nõua eelneva registreerimist. Kuna tunnis osalevad eri vanuses lapsed alates 10.a. eeldan et nad ei saa hakkama süsteemis registreerimisega (see ei ole tunni eesmärk).
Tunnis õppetajana annan õpilastele ülesanned otsida autoehitusega seotud meedia ja postitada blogisse.

ppt

http://kullo.edublogs.org/auto-ehitus/

16 комментариев:

  1. Lühike ja konkreetne! Leian, et vahendite valik on lihtne ja see, et registreerimist pole vaja, teeb asja mugavaks. Leian, et päriselus see mudel toimiks.
    Punktid 80%

    ОтветитьУдалить
  2. Краткость – сестра таланта.

    ОтветитьУдалить
  3. Konkreetsus ja lihtne selgitus. Näitasid väga edukalt, et õpimaastik ei pea koosnema sadadest erinevalt liigendatud programmijuppidest. Piisab täiesti ühest sissetöötanud rakendusest ja kõik toimib. Loodetavasti läheb see reaalsuses käiku nii nagu sa plaanisid!

    9 punkti.

    ОтветитьУдалить
  4. Lühike ja lihtne presentatsioon, kuid oleksin tahtnud siisku kuulata sinu ideest pisut rohkem. Annan väga tublid 9 punkti!

    ОтветитьУдалить
  5. Lahe hea lihtne süsteem max punktid minu poolt. Lihtsad asjad töötavad - Occam.

    ОтветитьУдалить
  6. Hea ja konkreetne. Tõesti ei ole vaja kasutada erinevat tüüpi programmi, kui on olemas üks korralik vahend. 10p

    ОтветитьУдалить
  7. Tundub, et skeem ei ole lõpuni läbimõeldud, võiks, näiteks, kõik blogi kommentaarid 1,2 jne. ühendada ("blogi kommentaarid"), mitte nii laiali kirjutada. Võiks lisada mingi suhtlemisvahend, et kui tekib mingi küsimus õpilastel, saaks seda seletada online režiimis. 8p.

    ОтветитьУдалить
  8. Vahva lahendus!
    Isiklikult arvan, et alahindad natuke tänaseid 10-aastaseid, nad teevad nii mõneski asjas meile juba silmad ette :)
    Võib-olla oleks seal vahva kajastada ka muude keskkondade vahendusel samasisulist infi, mis õppijate jaoks pildi veelgi laiemaks teeks!
    Samas, skeem lihtne ja arusaadav - 8 punkti!

    ОтветитьУдалить
  9. 10-aastased on tõesti võimelised enamaks, seda ma näen igapäevaselt kooli arvutiklassis. Aga, tulles tagasi su kodutöö juurde: kasutad vaid blogi... tegelikult annaks asju veidi huvitavamaks teha. Ilja siin küll leidis, et piisab ühest korralikust vahendist, aga tegelikult tüdinevad tänapäeva noored sellest varsti, vaja on uusi asju katsetada, mitmekülgsemaks teha, silmaringi avardada.
    Mõte, et materjali otsides ja koostades luuakse uus õppematerjal - väga hea leid, seda tasub õpetajatel aeg-ajalt kasutada, hoiab oma aega kokku :-) 7 punkti.

    ОтветитьУдалить
  10. Arvan, et väga hea mõte! Aga sooviks ehk veel veidi kähemalt ja põhjalikumalt sellest kuulda! 8p!

    ОтветитьУдалить
  11. Lihtne, selge, konkretne!=))))mis veel vaja on, see on tehniline loeng, kõik PEAB OLEMA selge ja konkretne=)))))

    10 palli!

    ОтветитьУдалить
  12. Pooldan lihtsust, kuid olen nõus ka Aleksandri kommentaaridega, et maastik kui ka tegevuse kirjeldus on justkui poolik, mis ei too hästi välja mis ja kuidas täpsemalt toimuma hakkab. Näiteks, miks on välja toodud kommentaarid, kui oluline osa maastikust? Kuskil peaks olema sellisel juhul ära näidatud ka postitused, jne. 8p.
    Terje

    ОтветитьУдалить
  13. Mulle meeldis lihtsuse ja konkreetsuse poolest. 8p.

    ОтветитьУдалить
  14. Pean nagu paljud teisedki seda lihtsaks ja loogiliseks, kuid oleks siiski oodanud rohkem lahtiseletamisi. Minult 8p

    ОтветитьУдалить
  15. Kust ma leian enesehinnangu esimesele kodutööle (punktid)?
    Terje

    ОтветитьУдалить