Tuleks viia läbi auto tehnilise loengu.
Vahendiks on valitud blogi kommenteerimis võimalus, kuna kommenterimine ei nõua eelneva registreerimist. Kuna tunnis osalevad eri vanuses lapsed alates 10.a. eeldan et nad ei saa hakkama süsteemis registreerimisega (see ei ole tunni eesmärk).
Tunnis õppetajana annan õpilastele ülesanned otsida autoehitusega seotud meedia ja postitada blogisse.
ppt
http://kullo.edublogs.org/auto-ehitus/
Lühike ja konkreetne! Leian, et vahendite valik on lihtne ja see, et registreerimist pole vaja, teeb asja mugavaks. Leian, et päriselus see mudel toimiks.
ОтветитьУдалитьPunktid 80%
Краткость – сестра таланта.
ОтветитьУдалитьKonkreetsus ja lihtne selgitus. Näitasid väga edukalt, et õpimaastik ei pea koosnema sadadest erinevalt liigendatud programmijuppidest. Piisab täiesti ühest sissetöötanud rakendusest ja kõik toimib. Loodetavasti läheb see reaalsuses käiku nii nagu sa plaanisid!
ОтветитьУдалить9 punkti.
Lühike ja lihtne presentatsioon, kuid oleksin tahtnud siisku kuulata sinu ideest pisut rohkem. Annan väga tublid 9 punkti!
ОтветитьУдалитьLahe hea lihtne süsteem max punktid minu poolt. Lihtsad asjad töötavad - Occam.
ОтветитьУдалитьHea ja konkreetne. Tõesti ei ole vaja kasutada erinevat tüüpi programmi, kui on olemas üks korralik vahend. 10p
ОтветитьУдалитьTundub, et skeem ei ole lõpuni läbimõeldud, võiks, näiteks, kõik blogi kommentaarid 1,2 jne. ühendada ("blogi kommentaarid"), mitte nii laiali kirjutada. Võiks lisada mingi suhtlemisvahend, et kui tekib mingi küsimus õpilastel, saaks seda seletada online režiimis. 8p.
ОтветитьУдалитьVahva lahendus!
ОтветитьУдалитьIsiklikult arvan, et alahindad natuke tänaseid 10-aastaseid, nad teevad nii mõneski asjas meile juba silmad ette :)
Võib-olla oleks seal vahva kajastada ka muude keskkondade vahendusel samasisulist infi, mis õppijate jaoks pildi veelgi laiemaks teeks!
Samas, skeem lihtne ja arusaadav - 8 punkti!
10-aastased on tõesti võimelised enamaks, seda ma näen igapäevaselt kooli arvutiklassis. Aga, tulles tagasi su kodutöö juurde: kasutad vaid blogi... tegelikult annaks asju veidi huvitavamaks teha. Ilja siin küll leidis, et piisab ühest korralikust vahendist, aga tegelikult tüdinevad tänapäeva noored sellest varsti, vaja on uusi asju katsetada, mitmekülgsemaks teha, silmaringi avardada.
ОтветитьУдалитьMõte, et materjali otsides ja koostades luuakse uus õppematerjal - väga hea leid, seda tasub õpetajatel aeg-ajalt kasutada, hoiab oma aega kokku :-) 7 punkti.
Arvan, et väga hea mõte! Aga sooviks ehk veel veidi kähemalt ja põhjalikumalt sellest kuulda! 8p!
ОтветитьУдалитьLihtne, selge, konkretne!=))))mis veel vaja on, see on tehniline loeng, kõik PEAB OLEMA selge ja konkretne=)))))
ОтветитьУдалить10 palli!
Pooldan lihtsust, kuid olen nõus ka Aleksandri kommentaaridega, et maastik kui ka tegevuse kirjeldus on justkui poolik, mis ei too hästi välja mis ja kuidas täpsemalt toimuma hakkab. Näiteks, miks on välja toodud kommentaarid, kui oluline osa maastikust? Kuskil peaks olema sellisel juhul ära näidatud ka postitused, jne. 8p.
ОтветитьУдалитьTerje
Mulle meeldis lihtsuse ja konkreetsuse poolest. 8p.
ОтветитьУдалитьHea esitlus. Konkreetne ja ülevaatlik.
ОтветитьУдалить10 punkti.
Pean nagu paljud teisedki seda lihtsaks ja loogiliseks, kuid oleks siiski oodanud rohkem lahtiseletamisi. Minult 8p
ОтветитьУдалитьKust ma leian enesehinnangu esimesele kodutööle (punktid)?
ОтветитьУдалитьTerje